сряда, 22 октомври 2008 г.

Как да изпълним сърцето на програмист с нули...

Разбрах вече - аз и смислена свалка в едно изречение не върви ;)

Обаче за това пък ме бива да отказвам разни мъже, когато имат нечисти помисли спрямо моята персона :Р


Сега, като една много опитна убийца на мъжки страсти, ще предам опита си, на вас момичета, в случай че искате любезно или нелюбезно да отхвърлите любовта на някой програмист и да изпълните сърцето му с нули;) *


1. Много си секси, но бившият ми беше по-добър програмист.


2. Не знам какво е хеш-таблица.


3. Използвам "Ноутпад" за текстови документи.


4. Трудно ми е да се оправя с "Убунту".


5. Не различавам суич и рутер.


6. Като чуя "червено и черно" се сещам за роман - не за дърво.


7. Като чуя "дърво" си представям природа, не код.


8. Не пиша на С.


9. Първата ми асоция с "удоволствие" не е писане на код...


10. Слагам { и } по другия начин.


11. Като правя секс си спирам компа.



*ако добавите логическо отрицание към всяко от тези твърдения ще получите твърдения, способни да изпълнят програмисткото сърце, разбира се с... 1-циии :Р


Каня ви да добавите още подобни:) Най-готините ще ги сложим в следващата тема :)

6 коментара:

mara каза...

Маска е разкрасяващ продукт за лице или коса, driver значи шофьор, а бита е начина на всекидневен живот! Маската и driver-а са част от бита на една жена. А log е нещо, което гори в печката.

Mateva каза...

Хахахаха :)))
Маро... какво е другото значение на log?!

Анонимен каза...

хаха - номер 11 - това ми е любимото! :)

Mateva каза...

Затова го оставих за накрая ;)

mara каза...

The Ultimate Stafan-heart-memsetting-to-zeros Question: Какво е лароди???

Mateva каза...
Този коментар бе премахнат от автора.